۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱

محمد سلطان‌حسینی:

اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در انتخابات هیئت‌های ورزشی دخالت نمی‌کند

اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در انتخابات هیئت‌های ورزشی دخالت نمی‌کند

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در انتخابات هیئت‌های ورزشی دخالت نمی‌کند و انتخابات با نظر اعضای مجمع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلطان‌حسینی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی در استان اصفهان اظهار کرد: این مجمع، بیست و یکمین مجمع انتخاباتی برگزار شده در استان اصفهان بوده و تلاش ما این بوده که در این مجامع دخالتی نداشته باشیم.

وی افزود: تلاش ما برای عدم دخالت در مجامع هیئت‌های ورزشی بوده و من تلاش می‌کنم که شخصاً نیز در برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی دخالتی نداشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در هفته گذشته یکی از هیئت‌های ورزشی اصفهان مجمع انتخاباتی داشت و در این مجمع چهار کاندیدا در یک سو و یک کاندیدای دیگر در سوی دیگر قرار داشت و در شرایطی که به من اعلام کردند این انتخابات درست نیست، پس از برگزاری مجمع، از روند آن اعلام رضایت کردند.

وی بیان داشت: پس از آن بود که افراد معترض به من گفتند که بهترین انتخاب در این مجمع انجام شد.

سلطان‌حسینی با بیان اینکه جامعه ورزش استان تحت تأثیر حرف‌های دیگران قرار نمی‌گیرند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که از رئیس جدید هیئت حمایت کرده و برای ارتقای شرایط جودوی استان از همه تلاش خود بهره می‌گیریم.

کد خبر 2414643

برچسب‌ها